Forum hufca przeniesione!
http://forum.zmigrod.zhp.pl
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum hufca przeniesione! Strona Główna
->
Imprezy Harcerskie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Harcerstwo
----------------
Nowe forum hufca na: http://forum.zmigrod.zhp.pl
Informacje o hufcu
Imprezy Harcerskie
wnioski skargi zguby itd. wystąp
Różne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ela k
Wysłany: Pon 9:52, 18 Sty 2010
Temat postu: DZIEŃ MYŚLI BRTERSKIEJ
„Skauting nie jest wymyślony dla waszej uciechy, ale wiele wymaga. Nie zabierajcie się do skautingu dlatego tylko, że się wam podoba, lecz aby wprawiać się do służby dla swojego kraju. Wtedy posiądziecie ducha patriotyzmu, który każdy chłopiec winien posiadać, jeśli ma być godzien spożywania chleba.”
— Robert Baden-Powell
KOMENDA HUFCA ZHP POWIATU TRZEBNICKIEGO
WRAZ Z 7 DH „ ZŁOTE SMOKI”
ZAPRASZA GROMADY ZUCHOWE I DRUŻYNY HARCERSKIE NA BIWAK Z OKAZJI DNIA MYŚLI BRATERSKIEJ
DO OSOLINA W DNIACH 19-21.02.2010 r.
Dzień Myśli Braterskiej w kalendarzu
każdego harcerza jest ważna datą .
Jest to święto przyjaźni obchodzone przez harcerzy
i skautów na całym świecie…..
Dlatego liczę na to,
że uda nam się wszystkim spotkać na tym biwaku.
MIEJSCE : Jak dopisze śnieg to przepiękna i malownicza miejscowość położona prawie w górach, czyli Osolin - Szkoła Podstawowa
Przyjeżdżamy w piątek 19.02.2010r na godzinę 18.00
Wyjazd w niedzielę 21.02.2010r tuż po 12.00
Zgłoszenia do 10.02.2010r na
ela-lom@wp.pl
. W zgłoszeniach podajecie nazwę drużyny, liczbę osób i imię i nazwisko opiekuna .
KOSZT BIWAKU : 12 zł od osoby – płatne na miejscu . Dojazd we własnym zakresie. Jeśli macie w drużynie osoby z uboższych rodzin, których nie stać na zapłacenie za biwak, to proszę mi dać , a coś zaradzimy!!!
ZADANIE PRZED BIWAKOWE:
Zadanie 1.
Każda drużyna, gromada zuchowa przygotowuje prezentacje multimedialną lub film o drużynie. Wasza prezencja powinna ukazać waszą historię, wasze realizowane przedsięwzięcia , plany, marzenia itd. Na pewno znajdziecie sposób na zaprezentowanie samych siebie. Film / prezentacje nie może przekraczać 10 min. A musi trwać min.1,5 minuty. Pamiętajcie o jakości tych prezentacji . Zwróćcie uwagę na teksty waszych harcerzy, zdjęcia itd. Ponieważ przed puszczeniem tych filmów przejdą cenzurę .
Wasze zadanie zgrywacie na płytę i dajcie dla Komendy Hufca w piątek na biwaku.
Filmy zostaną wyświetlone w sobotę po zajęciach wieczornych poświęconych DMB
Oczywiście wybierzemy najciekawszy film/prezentację i nagrodzimy
Zadanie 2
Każda drużyna zabiera ze sobą
• 2 dżemy
• 2 pasztety lub konserwy
• 30 dag sera żółtego lub wędliny
• 1 serek topiony lub almettkę
CO ZABRAĆ?
- mundur harcerski
- śpiwór i karimatę
- menażkę
- ciepłe ubranie ponieważ będzie min. kulig i coś na przebranie
- przybory toaletowe
- gitary , bongosy itd.
ZAPEWNAMY :
- wyżywienie w tym obiad w sobotę
- dostęp o „każdej porze” do ciepłej herbaty i wrzątku
- atrakcyjny program dla poszczególnych grup wiekowych
Plan Biwaku - Drużyowie znają wstępne szczegóły !!!
Czuwaj !!!
dh. Ela Kuriata
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin